2012, nytt år nya tag!

Funderar att börja med veckans bild, eller något liknande... Jag tänkte att varje vecka en speciell dag lägger jag upp tre av dem bästa bilderna jag tycker jag tagit / lagt upp den veckan och döpa dem till 1, 2, & 3, sedan får ni kommentera vilken bild ni tycker bäst om.
Men jag vill inte starta något om inte ni kommer rösta, det blir ju lite pinsamt...
Så om ni vill att jag ska börja med något sånt här så får ni kommentera inlägget!


Ja, nu är det nytt år och nya tag, redan nu känner jag mig grymt taggad till att uppdatera så mycket jag kan och fota så ofta jag kan, ni kanske har lite förslag på vad man ska fota?
Skulle bli riktigt glad för lite förslag! Hoppas erat nyår var bra! Mitt var iaf bäst!
Tack så mycket tjejor!



Kramar Flisan<3


Kommentarer
Postat av: Ellinor ♥

Kör på veckans bild! :D <3333 Puss!

2012-01-02 @ 22:28:15
URL: http://alltidelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0