Följ mig på...

Ja, jag måste bara säga! Jag bloggar ju inte så mycket, men om ni vill veta vad jag gör under vardagar eller se mer foton ladda då ner appen STREAMZOO ! Appen är precis som instagram men dem som har android kan ha streamzoo istället! Så följ mig där om ni vill se mer! Floosan98

Ja, det var det jag ville säga om det!
Just nu sitter jag hemma och är förkyld och snuvar... Så blev ingen skola för mig idag...
Men då fick jag möjligheten att fota lite vattenbilder och katter!
Nisse fick lite spel och skulle bita på mitt stativ? -.-
Sen skulle han mörda mattan?
Kramar Flisan<3

Kommentarer
Postat av: Wilma

Skit coola vattenbilder!! :D<33

2012-02-08 @ 11:43:02
URL: http://ewilmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0