Bäääääääästa dagen med bästis! <3 :D

Hej hej !
Idag har jag varit med Lello ;)
Vi slutade 12 idag :O Så jag och Lello drog hem till mig. :)
Först spelade vi lite "Bamse fyra i rad" ^^. Jätte gulligt (kommer bilder senare)!
Efter det käkade vi lite och titta på tv.
Det började regna efter middagen så vi tog chansen och gick ut med regnjacka, paraply som va till Lello och jag tog gummistövlar. När vi kommit en bit kom det vääääääärsta åsk-knallet! Så vi rusade hem igen ^^ <3
Nu kommer bilder som är användbara! ") <3



















Mina gummistövlar^^







Det var alla! <3

Älskar dig Lello!

Kramar Flisan.


Kommentarer
Postat av: Lello

Älskar dig också Flisen!

Grymt fina bilder:D

<33333333333333333333333

2011-05-25 @ 19:42:28
URL: http://photographerlello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0